2011. március 27., vasárnap

Vén

Hát én sem vagyok már a régi. Most este 6 van, én meg reggel 10 felé dőltem le, hogy szunyókálok egy kicsit! :)) Úgy látszik a szervezetem nem nagyon támogatja, hogy napokig szinte pihenés nélkül japánkodom. Be is vettem gyógyszert, mert nem akarok egy hétig itt feküdni. Előbb is észrevehettem volna, hogy valami nem frankó, amikor a szörfözésből visszatérve nem akartam a medencében úszkálni, vagy sétálni a városban. Vagy amikor elkezdtem szörfözni, és 6 (hat) perc után éreztem, hogy alig bírok evezni (persze azért kint voltam vagy 2 órát).
A másik nem túl nagy öröm, hogy lenyúlták a papucsomat, meg az ingemet a parton. Kicsit gyanús is volt, hogy épp a szemetet szedték, és gyűjtötték újrahasznosításra, hogy az én cuccom is a martalékuk lesz. De szerencsére nem a legjobb cuccaimat vittem le. Egy helyi motoros srác vitt le amúgy, leszólított séta közben. Mondtam, hogy nincs lóvém, azért levitt. Na az ő névjegykártyája is bent maradt az ingemben :S
Na mindegy, nem lehet minden fenékig tejfel. Most itt ülök a medence mellett egy szál gatyában, 30 fok van, szól a zene, elég kellemes. Holnapra kipihenem, aztán mehet tovább a pörgés.
Ja, a szörf: nem volt rossz, nem felejtettem el teljesen szörfözni, a legelső hullámot kapásból elkaptam. Azért látom a teret a fejlődésre! :) Reggel 6:20 körül kezdtem, még napfelkelte előtt, én voltam egyedül kint az egész városban :) A szokásos látvány: balra vulkán, félig felhőben, jobbra toronyfelhők, ömlő eső, középen felkelő nap. Jó, hogy nem mentem még Balanganra, mert láttam, hogy ott egész nap esett, Kután viszont sütött a nap.
Na most untam meg az írást, megyek pihengetni. Majd csinálok egy térképet, hogy lehessen érteni amit írok.
Csocsi


4 megjegyzés:

  1. Mondtamhogyneblogojjjjááááááá!
    Látod, meg is loptak!
    (Aki lop, az buzi egyébként, brit tudósok mondták)
    Gyógyulj, szörfölj!

    VálaszTörlés
  2. Hát ha szar a szörf, akkor max úszkálni tudok a medencében, meg sétálni a városban, venni ezt-azt. Na ezek már megvoltak, úgyhogy ilyenkor van időm dögivel. Nyugi, ha jó lesz a szörf, nem blogolok! :)

    VálaszTörlés
  3. A billabong papucsom helyett meg vettem egy ballibongot! :D

    VálaszTörlés
  4. EGYEDÜL az egész városban??? Azt hiszem, nem ezt beszéltük meg!!! Azt hiszem!
    Amúgy tökjó, hogy írsz. Majd ha nem lesz kedved, akkor ne írj! :)

    VálaszTörlés