2011. április 4., hétfő

Lombok első nap

A hely hihetetlen szép, egy völgyben fekszik, körbe a hegyeket mindenhol erdő borítja. A szállás faja, a medence szuper, a kilátás óriási, a kert buja, nem tudok rosszat mondani! :) Végre megérkeztünk arra a nyugodt helyre, amire tényleg vártunk. Ráadásul itt a szörf is sokkal jobb (állítólag) mint Balin. Kicsit meglepő, amikor délután 4-5 felé az imám elkezd énekelni, és nem hagyja abba vagy fél órán át, de meg lehet szokni. :) A hangulathoz hozzátartozik még a kabócák zúgása, meg a folyamatos madárcsicsergés. Jó egy kis pihi, de csak két napig élvezhetjük, mert a tervek szerint utána átmegyünk egy még kisebb szigetre majd. Tényleg, azt nem is írtam, hogy Kután (Bali) találtunk olyan kajáldát, amiben olyan zene ment, mintha én kevertem volna: Guns album után Gaga album - nem túl gyakori párosítás! :)
Megkajáltunk, mindenki nagyon barátságos, aztán egy kis pihenő, majd szörf - legalábbis ez volt a terv. A délutáni pihenőből este 6-kor ébredtem fel. A délutáni szörföt tehát buktuk. Úgy látszik, a bioritmusom még nem állt helyre (ezután hajnali 3-kor tudtam elaludni, majd 9-kor kelni, a másnapi két szörfből egyet buktunk megint). Este megint kaja, motorbérlés a helyiektől, holnap már tényleg szörf! Az esti helyen Brian Adams album ment, ami -meglepő módon- mind a kettőnknek tetszett. Aztán megfejtettük a rejtély nyitját: annyi ismeretlen és félelmetes dolgot tapasztaltunk, hogy megnyugtat bármiféle régi ismerős nyugi. Brian után meg lefeküdtünk aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése