2011. április 6., szerda

Gili -> Bali

Gilin egyszer próbáltam kimenni a törésre. Nagyon szép csőhullámok voltak, amiből gondoltam is, hogy nagyon sekély kell legyen a víz. Igazam is volt, úgy 100m-re a parttól úgy tudtam csak evezni a deszkán, hogy a kezem hozzáért a korallhoz. Aztán amikor tovább eveztem, és már a deszka uszonyai is leértek (ez kb. 30 centis vízmélységet jelent - másfél-két méteres csövek esetén ez elég sekélynek számít), úgy döntöttem, hogy a következő két hét nyaralást nem kockáztatom csak azért, hogy a wannasurf.com-on bejelölhessem ezt a szigetet is az "i surfed..." térképen. Ígyhát megfutamodtam. Nagyon öregnek éreztem magam, de van amit nem érdemes bevállalni.
Joci! Tudom, de ez csak 7 sor itt a szerkesztőben, kibírod! :)
Szörf helyett inkább körbebiciklizzük a szigetet, ami kb. egy háromnegyed órás elfoglaltság. Érdekes a sziget, de inkább mégse annyira. Van róla egy teljes körbe videó. Majd megnézzük 30-szoros sebességgel.
Aztán irány a hajó, ideje visszamenni Balira. Nagyon szép katamarán, 4 eszetlen nagy motorral. Nagyon szép, nagyon kényelmes. Több mint 60-nal megy a vízen, ami azt jelenti, hogy civilizált helyen maximum biztonsági övvel lehetne utazni rajta. De nem itt! :) Lehet sétálgatni, csúszós létrán a felső szintre mászni, miközben pattog a hullámokon, lábat lógatni hátrafelé, minden. Totálisan életveszéles. Le is fejeltem, lerúgtam, lemindentcsináltam mindennel. De totálisan megérte. Egy képet megpróbálok erről mégiscsak felrakni:
A fenti VIP rész-re egy függőleges, vízes alumínium létrán lehet feljutni
Útbaejtjük még Lembogan szigetét, úúúúúúú az de durván néz ki! Még a kikötőben is olyan tiszta a víz, mint egy akváriumban. Egy kicsit hasonlít Caprihoz, csak pici házakkal, környezetbe illőbben valamelyest.
Az út végén kikötünk Balin, Sanurban. Az összes sanuri lakos azonnal mosolyogni kezd, hiszen másfél éve én vagyok a legközelebbi dolog Ádibácsihoz és Zsuzsihoz, akiket itt úúúúúgy szeretnek!

2 megjegyzés:

  1. OK, néha írhatsz a szörfözésről 7 sort, ennyi belefér... de aztán nehogy elkanászodj :)

    VálaszTörlés