2011. április 6., szerda

Juhúúúúú!

Hát igazán pompás kedvem van!!
5 dolog is van, ami miatt:
  1. A trópusi nyavalyám ma alábbhagyni látszik, kevéssé produkálva itt nem részletezett tüneteit, valamint az orvosommal :) is kommunikáltam, aki azt mondta, hogy jó eséllyel nem halok bele
  2. Megírtam az összes blogbejegyzést
  3. A lenti kép tanúsága szerint nem sok víz volt a zátonyon, ezért nagyon ódzkodtam tőle, meg féltem is (nem, nem annyira mint a póktól), de mégis lementem szörfözni .
  4. 
    Naplemente apályban a teraszomról fotózva
    
  5. Igen szép hullámok voltak, és volt egy-két kiváló menetem, aminek a végén ki tudtam lőni a hullámból, ráadásul mindezt a naplementében tehettem, teljesen egymagamban az egész parton
  6. Valamilyen rejtélyes indokból euorópai slágerek ázsiai happy-hardcore feldolgozása szól az étterem hangszóróiból, ami nagyon jókedvűvé tenne magában is :)
Szóval juhúúú! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése