2011. április 12., kedd

Özönvíz

Tegnap este lent kajáltunk a parton, aztán mentem volna haza, de nem lehetett: az ideiglenes folyó, ami a monszuntól jött létre a beach közepén, annyira megduzzadt, hogy konrétan nem tudtam átjutni rajt! A feléig eljutottam, de onnan már kb. combig ért, és úgy száguldott, mint egy hegyi folyó, amin raftingolnak. Notebookkal a hátamon ezt már nem tudtam bevállalni. Úgyhogy irány inkább a fenti bungalló, ott elcsöveztem a teraszon kölcsönpóló és törölközők segítségével. Az egész jó is lett volna, ha a tető nem eresztett volna, és az eső nem vert volna be. Így kb. csak két órát aludtam, és elég gyengének érzem magam, úgyhogy most úgy néz ki, hogy nem tudom bevállalni a reggeli Ulut a többiekkel. :(((
Sose hittem volna, hogy leszek valaha ilyen érett felnőtt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése