2011. április 9., szombat

Megjött a swell

Ma mégsem mentünk Ulura, mert túl nagy volt a swell. Vagy lehet hogy tegnap akartunk? Nem emlékszem, lehet, hogy kimaradt egy nap. Végülis mindegy. Most épp megint a masszázsra várok, csak most balinézre, mert a thai hatását még mindig érzem, abból elég néhány naponta egy.

Mindenesetre ma volt az első igazi Bali nap: nem esett reggel az eső, hanem sütött a nap! Emellett megérkezett a durvaság, amit napok óta várunk: kb. 2,5 méteres hullámok, néha nagyobb bombákkal. Nekem ez már túl sok sajna, nagyon félelmetes. De azért büszke vagyok magamra, hogy legalább bevállaltam. Összesen három hullámot kaptam el, de öregedtem egy évet azalatt az összesen 10 másodperc alatt. Remélem valaki csinált fotókat, mert gyönyörűen néznek ki ezek a monstrumok, ahogy tökéletesen párhuzamosan jönnek a part felé. Inkább most csinálok gyorsan néhány fotót, biztos, ami biztos! :)

Na, meg is jöttem, itt van ez a két fotó, most csináltam őket. Nem a legjobbak, de azért legalább valami. A hullámok egész barátságosnak tűnnek, de azért érdemes megnézni az alsó képen, hogy mekkorák az emberek. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése